2017. szeptember 20., szerda

Róza baba készítése

19 fényképUpdated 23 órája
anyabagoly fényképe.



Már sok sok éve , hogy feljárunk a Mesterségek Ünnepére a  Várba...mindég megcsodálom Riskó Erzsike babáit...de a tanfolyamára Keszthelyre még soha nem sikerült eljutnom...
Az idén szerencsés ember voltam...mert Budapesten is volt babakészítés...ez már olyan bevállalós táv  volt...és 5 boldog kemény munkás nap...
Így készülhetett az én saját 1. babám is...


19 fényképUpdated 23 órája
Lehetőséget kaptam..Molnárné Riskó Erzsébet-től...éltem vele...hogy sok 10 éves álmomat teljesítsem...(megtanulni népviseletes babát készíteni)...Hetési viseletes babát készítettem a fa játékok Pálfi János kezemunkáját dícsérik...http://stilusosvidek.blogspot.hu/2012/02/ha-fajatek-akkor-palfi-janos.html https://www.google.hu/search?q=Het%C3%A9si+viselet&rlz=1C1AOHY_enHU756HU756&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjO4LTU0LDWAhXC2RoKHTE_BGcQ_AUICigB&biw=1012&bih=597#imgrc=ph0Kbj6lo8wwGM: CÉLOM: elkészíteni a Tápiós babákat...de főleg kisfalum IGAZI viselettörténetét...

anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.alkatrészek


anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.

anyabagoly fényképe.
pendelyt kapott


anyabagoly fényképe. anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.






anyabagoly fényképe.anyabagoly fényképe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése